Waarom een mobiele app?

Een mobiele applicatie vergroot de interactie met je klanten en leidt tot meer sales, een hogere klanttevredenheid en een sterker merk. Wil je een app laten ontwikkelen, dan kun je kiezen tussen een native app en een hybride app. Een native app heeft de sterkste performance, maar werkt slechts op één besturingssysteem en moet daarom vaak twee keer ontwikkeld worden. Een hybride applicatie heeft als voordeel dat deze op zowel Android als iOS draait.

Een webapplicatie

Succesvol toegepast bij o.a:

Delfins Beach Resort - Guest App

Delfins Beach Resort is een luxe resort op Bonaire. Om de gasten van het resort een optimale ervaring te bieden, hebben wij een uitgebreide mobiele app ontwikkeld. Met de app kunnen gasten niet alleen meer over het resort of het eiland te weten komen, maar ook direct activiteiten boeken en chatten met de receptie. Daarnaast kan via de app altijd de openstaande rekening worden ingezien, zodat gasten nooit voor verrassingen komen te staan.

Werken zonder mobiele app 🤔

Zonder mobiele applicatie laat je belangrijke kansen liggen. Je mist kansen om klanten direct te betrekken en processen efficiënter te maken. Een app biedt je de mogelijkheid om waardevolle klantgegevens te verzamelen en te analyseren, wat cruciaal is voor gerichte marketing en productontwikkeling.


Daarnaast versterkt een app je concurrentiepositie en verhoogt het de klanttevredenheid door persoonlijke interactie en gemak. Eindgebruikers missen bovendien een centraal platform waar ze hun zaken kunnen regelen.

  • Zonder mobiele app kost het meer tijd om je merk uit te bouwen
  • Zonder mobiele app loop je belangrijke commerciële kansen mis
  • Zonder mobiele app mis je ‘touchpoints’ om in contact te blijven met je klanten
  • Klanten/medewerkers zijn minder betrokken

Werken met een mobiele app 🤩

Een mobiele app is dé manier om te bouwen aan een goede relatie met je klant. Een app biedt eindgebruikers de kans om een dienst of product af te nemen en met je bedrijf in contact te komen. Ook kun je hen via een app op de hoogte houden van aantrekkelijke acties. Hierdoor verhoogt de klantwaarde en creëer je ambassadeurschap onder je doelgroep.


Mobiele apps binnen organisaties worden ook vaak ingezet om de betrokkenheid van medewerkers te vergroten. Faciliteer gemak voor je medewerkers, zodat zij snel en gemakkelijk up-to-date informatie kunnen verschaffen.


Wil jij het jouw klanten zo gemakkelijk mogelijk maken? Dan is het ontwikkelen van een mobiele app een goede zet. Wil je hiermee aan de slag, dan is de eerste stap een Prototype sessie.

  • Goede relatie met je klanten
  • Creëer ambassadeurschap
  • Facilitair gemak voor medewerkers of kanten
  • Vergroot de betrokkenheid van je medewerkers

Prototype Sessie

(daarmee begint het)

Tijdens een Prototype Sessie gaan we samen met jou aan de slag om je ideeën om te zetten in een haalbaar concept & prototype. Door in één dagdeel samen te brainstormen wordt je idee heel concreet en tastbaar.


Lees meer op onze Prototype Sessie pagina.

Wittig team is samen met de klant een prototype sessie aan het houden

Meer info over mobiele apps?

Joey, onze expert op het gebied van apps, vertelt je graag eens meer over alle mogelijkheden voor de ontwikkeling van een mobiele app!

Joey

Daarom wil je met ons werken!

Wij ontwikkelen al meer dan twaalf jaar hybride apps en native apps voor Android en iOS. Onze applicaties zijn solide, eenvoudig in gebruik en volledig ontworpen in jouw huisstijl.


Tijdens de ontwikkeling van de app kijken we niet alleen naar jouw ideeën, maar juist ook naar wat de eindgebruiker wil. Op die manier creëren we een mobiel platform waar je gebruikers zich thuis voelen.

Brainstorm aan tafel

Samen brainstormen over jouw concept?

Lijkt het jou interessant om samen eens te brainstormen over jouw idee? Laat het ons weten!


Bel ons, stuur ons een mailtje, of laat ons jou terugbellen.
We kijken ernaar uit om jouw ideeën te horen!

Het team bezig met een brainstorm sessie